Blog interactiv

Ai încercat să scrii poezii? Ştiu că da! Poate crezi că nu sunt aşa de reuşite... Vă invit să scriem poezii împreună! Nu vă garantez că vom scrie capodopere, doar ne propunem să aducem slavă lui Dumnezeu prin cuvinte alese!

Aştept poeziile voastre să le discutăm.


miercuri, 22 februarie 2012

Ai mai fost...



Ai mai fost o dată, Doamne,
Pe pământul blestemat,
Ne-ai mai spus de bunătate,
De iubire şi dreptate,
Ne-ai mai spus, e-adevărat,
Dar se pare... că-am uitat...

Ai mai fost o dată, Doamne,
Printre oameni ai trăit
Pildă de neprihănire,
De iertare şi unire,
Ai mai fost, ai mai trăit,
Însă noi n-am preţuit...

Ai mai fost o dată, Doamne,
Printre noi, sărac, curat;
Am ştiut de omenie,
De milă şi datorie,
Dar pe toate le-am lăsat,
Şi-am trăit tot în păcat...

Vino, Doamne, încă-o dată,
Pe pământul blestemat,
Să ne spui de bunătate,
De iubire şi dreptate,
Să ne spui de pacea Ta,
Poate-acuma... n-om uita...

Vino, Doamne, încă-o dată,
Printre oameni să trăieşti,
Să-Ţi vedem neprihănirea,
Să urâm nelegiuirea;
Vino, Doamne, să trăieşti,
Să vedem iar cum iubeşti...

Vino, Doamne, încă-o dată,
Tot aşa sărac, curat,
Să ne-nveţi de omenie,
De milă şi datorie!
Iartă-ne că le-am uitat
Şi-am trăit tot în păcat!

Şi mai vino încă-o dată
Să ne speli de răutate,
De trufie şi-ndoială,
De zavistii şi răceală;
Vino ca să faci dreptate,
Doamne, să ne scapi din moarte!

Vino, Doamne, încă-o dată,
Vino iarăşi şi ne-arată
Cum să vieţuim frumos,
Cu iubire şi folos,
Însă, Doamne, Te rugăm,
Fă ceva să nu uităm!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu