Blog interactiv

Ai încercat să scrii poezii? Ştiu că da! Poate crezi că nu sunt aşa de reuşite... Vă invit să scriem poezii împreună! Nu vă garantez că vom scrie capodopere, doar ne propunem să aducem slavă lui Dumnezeu prin cuvinte alese!

Aştept poeziile voastre să le discutăm.


sâmbătă, 25 februarie 2012

Aş vrea să fug


Aş vrea să fug, Doamne, de Tine,
Departe-n zări să mă ascund,
Sunt păcătos, o ştiu prea bine,
De-aceea pleacă de la Mine
Şi lasă-n valuri să m-afund...

Aş vrea să nu mă mai pândeşti,
La ţărmul mării să dispar,
Deşi Tu tot mă urmăreşti
Şi nu-ncetezi să mă iubeşti
Aşa cum sunt, gol şi murdar…

Aş vrea să-mi liniştesc fiinţa
În locuinţa celor morţi...
Mă oboseşte necredinţa
Şi mă striveşte neputinţa
Sub groaza astei crude sorţi.

Aş vrea să plec, dar nu-i niciunde
Vreun loc să nu mă mai găseşti
Şi-n care să nu poţi pătrunde
Cu-ale iubirii Tale unde
Şi inima să mi-o zdrobeşti...

Mai bine, Doamne-n faţa Ta
Rămân cu toată goliciunea,
Cu toată inima cea rea,
Şi-arunc în praf mândria mea,
Oricât şi-orice ar spune lumea.

De ce să fug de-a Ta privire
Şi-n bezna lumii să m-afund,
Când Tu mă chemi la mântuire?
De  ce-aş pieri-n nelegiuire?
De ce de Tine să m-ascund?

Sunt prins în lanţuri de mormânt,
Un păcătos printre ruine,
Dar nu-mi mai pasă de cum sunt,
Destul să ştiu că Tu eşti sfânt
Şi Te-ai jertfit şi pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu